9 Haziran 2010 Çarşamba

başlığı boşluk..!

canım çok sıkılıyor. bi yönler var savrulmam gereken. savrulamıyorum. aklım huzursuz. vicdanım huzursuz. derinlerde bi düğüm atılmış ruhuma. özgür kalamıyorum. daha derine çekiyor beni. bataklık gibi. çözmeye çalışıyorum. daha çok dolanıyorum. kendimi çokk yalnız hissediyorum. dünyanın adaletine inanmıyorum. istediğim hayatı yaşamak için ben bu kadar çaba harcarken, ve ben yaşayamazken, birilerinin bu hayatı çabasızca yaşamasına dayanamıyorum. bu kıskançlık mideme oturuyor. birilerinin benim arkadaşlarımla arkadaş olmalarına dayanamıyorum. yeniden ümitlenmeya korkuyorum. yeniden hayal kırıklıkları yaşmamak için. ama bilioyrum yine uğraşıcam. yine olmayacak. bunun sonu nereye varacak bilmiyorum. umarım çok geç olmadan bi yerlerde bi zamanda bende gerçekten mutlu olurum.
ölücem mutsuzluktan. biri yardım etsin noolurrr!
biri beni bi dinlesin!
artık dayanamıyorum....:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder